Navigatie
- Ons pedagogisch project
- Engagementsverklaring katholiek onderwijs
- 1. Algemene informatie over de school
-
2. Wat mag je van ons verwachten?
- 2.1 Hoe begeleiden we je kind?
- 2.2 Leerlingenevaluatie
- 2.3 Getuigschrift basisonderwijs
- 2.4 Met wie werken we samen?
- 2.5 Onderwijs aan huis en synchroon internetonderwijs
- 2.6 Revalidatie/logopedie tijdens de lestijden
- 2.7 Stappenplan bij ziekte of ongeval
- 2.8 Medicatiegebruik en andere medische handelingen
- 2.9 Privacy
- 3. Wat verwachten we van jou als ouder?
- 4. Wat verwachten we van je kind?
4.6 Klachten
4.6.1 Klachtencommissie
Ben je over iets niet tevreden op onze school, dan kun je contact opnemen met
Je kunt je klacht indienen:
- via de webapplicatie klachten.katholiekonderwijs.vlaanderen of
- via post naar klachtencommissie, t.a.v. de voorzitter van de klachtencommissie,
Guimardstraat 1, 1040 Brussel
De klachtencommissie kan je klacht enkel behandelen als die aan bepaalde voorwaarden voldoet.
De klachtencommissie is geen rechter en kan geen verplichtingen, sancties of schadevergoedingen opleggen. Ze kan alleen maar je ontevredenheid beluisteren en mogelijke oplossingen adviseren.
Meer informatie over de klachtencommissie vind je op de webapplicatie.
4.6.2 Commissie inzake leerlingenrechten
Bij een niet-gerealiseerde of ontbonden inschrijving van een kind kun je klacht indienen bij de Commissie inzake Leerlingenrechten ( www.agodi.be/commissie-inzake-leerlingenrechten).
4.6.3 Commissie inzake zorgvuldig bestuur
Klachten die gaan over de principes van zorgvuldig bestuur kunnen worden ingediend bij de Commissie inzake Zorgvuldig bestuur ( www.agodi.be/commissie-zorgvuldig-bestuur). Zorgvuldig bestuur betekent dat scholen zich in de dagelijkse werking aan een aantal principes moeten houden (onder andere kosteloosheid, eerlijke concurrentie, verbod op politieke activiteiten, handelsactiviteiten, reclame en sponsoring).